Friday 7 October 2011

wahhh ~.~ terbaik lah awak :D



ni takyah beri salam or hai or ahlan wasahlan or ayat utk menyambut bloggers or sape2 je la !

( gambar diatas hanyalah hiasan semata-mata )


ni buat orang talam dua muka (= iaitu tut tutt tuttt , 
. . . nombor yang anda dail tidak terdapat dalam perkhidmatan kami . . .

MOOD : DISSAPOINTED OF YOU , Friend ~

sorry readers , but pika tanak tulis nama dia . biarlah dia fikir-fikir sendiri apa yang dy dh buat tu yerr .
HAHA . pika sedang menahan sabar sekarang nii . fuhhh ~ hebat - hebat - hebat ! ='D

kau fikir satu benda jak ,
- siapa yang settlekan masalah kau ngan si DIA ?
- selama ni aku ada buat salah ngan kau ? takde an ?
- apa hubungan kau ngan aku sekarang ?
( bukan nak bangga diri , but fakta )

masalah kau ngan DIA , 80% kau akan cari aku . bila dh masukkan aku , aku TERpaksa tolong . sebab kau " SAHABAT " aku ~ ^_^ 20% kau urus sendiri . and now , aku bgi 80% untuk kau urus semuanya . korang nak mampos ke nak break ke nak hate each other ke aku mmg ta kesah dah . xD kau ngumpat aku blkg2 wew , blh tahan gak yerr ~ nyesal pula aku selama ni support kau yaa ~ be honest lah , aku x pernah paksa kau utk berkawan ngan aku (= hidup mati balik sekarang , aku takkan maafkan kau :D

selama ni ada aku buat salah ngan kau kah ? maybe ada kot ~ tapi , aku rasa aku x pernah sampai caci maki kau . and now , kau yang caci maki aku . WOW , sungguh menyentuh hati ! aku sendiri tak sangka kau 'seHEBAT' tuh . keep it up ! so aku dpt free pahala and kau ambil dosa aku selama ni . aku halalkan kalau kau amik banyak2 =D kau na tahu ? kau dah buat kesalahan yang 'TERBESAR' kat aku =D

hubungan kita ? before aku POST ni , kita memang k a w a n . and aku dah anggap kau k a w a n aku yang ke-2 TERbaik =D after aku post ni , kau 'K A W A N' aku ke-2 . . . . dari bawah (= lepas ni , kau pandai2 lah yerr berdikari :D aku xkan care psal hidup kau lagi . kau hisap dadah kah , hisap syabu ka , aku xkan pandang pnyer . ;D kau hina aku leh lak ? sekarang aku bagi sebijik , jgn lak marah yerrrr =D love ya ~

p/s : soe , people uh ~ be honest . aku k e c e w a aa ngan kau =) harap2 kau cepat i n s a f lah yerr . and and , 'selamat berbahagia dengan si dia, semoga SAMPAI ke atas pelamin yerr' wakakaka !



shaa pikaa's Story 

3 Comments:

At 7 October 2011 at 20:54 , Blogger =,=' said...

much love for likies :D

 
At 8 October 2011 at 02:09 , Blogger Zainick Abdul Malik said...

Pikaa period ka lagi bha ? HAHA ! :DD
MARAH SUNGGUH KAMU x.x

 
At 8 October 2011 at 02:56 , Blogger =,=' said...

haha daddy ! no lah :D he's the one make me mad . not me ! :'(

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home