Friday 7 October 2011

tolonglah faham aku . .


~ ~ ~ ahlan wasahlan to my blog , guys ~ ~ ~
ok , b4 start the stories . . nak ckp cket, skrg dlm mood x baik okeyy . TY

( hai ~ mr . TEDDY BEAR hear now )

harini , hari yang terburuk lah bagi pika .
korang nak tau ta , ex abg angkat pika now an , dy pn 'talam dua muka'
haha . watever lah . janji aku mmg x sangka korang cm niii =D

pleaselah , korg ta knal sapa aku =D for my 'abang angkat' yang telah lalu tu ,
even kau abang angkat aku . kau tak kenal aku sepenuhnya (=
one more thing , kalau aku ada wat salah kat kau sampai kau benci aku camni ,
maafkan aku . . dari sengaja or tak sengaja .
aku cuma tak suka kawan aku diejek-ejek oleh kau .
even kau cuma bergurau , but I still don't like it .
kau pun tau aku sensitif an , but u still do it .

soe , klu aku marah . . mmg your fault gak . aku dh ckp baek2 jgn buat ,
you still do it . kau tau dah berapa kali janji " ya bah, abg takkan buat lagi =( " ?
dah 4-5 kali . . nak tau ta , aku geram bila kau mungkir janji kau . inikah abang namanya ?
huh ~ )"=

but now , kau dalam bangunan yang bernama . . ' kolej '
so , pasni aku xkan ganggu hidup kau agy .
tapi pleaselah , aku mohon sgt sgt ngan kau nii .
kawan aku yang selalu kau ejek , sama gak cam aku .
 . . . aku lemah , dia juga lemah . . .
biarpn dia balas apa yang kau ejek tu , aku tau dia mmg x tahan .

psl kawan aku yang sorg lagi nii , aku minta maaf kalau dimata kau aku jenis camtu (=
bukannya aku nak wat cmtu , but an . . .
orang takkan tau apa yang ada dalam hati kita .
aku taktau hati kau camne , and kau xtau hati aku camne .
semua orang an , masing2 ada perasaan yang tersendiri .

perasaan membingungkan , merepek , terlalu fakta , tak masuk akal smua ada 
and , perasaan aku sekarang , perasaan yang aku sendiri tak boleh lawan .
~ MACAM-MACAM ADA LAH KATAKAN ~

aku taktau napa aku rasa aku ni bodoh tol ,
bila difikir2 , dlm hati aku akan ckp ' bodoh gak ya aku ni '
' asal aku tak nampak smua tu '
' asal aku ni . napa ni pika . why u be like this . .'
lepas je mengeluh camtu , trus nangis ^_^"
sometimes , nak b u n u h  d i r i . . . but , 
lepas ingt kat atas tu , merana hidup aku lau buat jalan ni .
dalam kata lain , setiap perkara bodoh yang aku nak wat , last2 minit kire cam 1-2 minit camtu ,
aku sedar trus . huhu ~ h i d a y a h ~ nak buat camne .

then , kwn aku nii laa . dia kutuk pn dkt ngan org yang aku kenal dlu . .
aku saket ati lah ngan kau , k a w a n . .
kau dah tau , aku lemah klu sebab dia ,
tp kau buat camni . fuhhh ~ kecewa aku ngan kau .
skrg , sorry , aku mmg xtahu macam mana nak maafkan kau dah .

kalau kau rasa aku ni kejam , jangan muncul depan aku .
kalau kau rasa kau perfect , kau sempurnakan lah dulu diri kau dalam2 .
aku xtahu dan aku xnak cakap pape kat kau .
kau ada akal , ada otak , ada fikiran
kau juga tak gila , and kau ada iman .
kau agama I S L A M . and kau banyak kawan .
mustahil , kau dpt kawan sbb kau jahat kan ?
kau baik , and kau sporting , kau berfikiran terbuka .
semua lah milik kau ~
tapi satu je yang kau takde , 
taktau camana nak hargai suatu hubungan persahabatan . . . ^_^

p/s ; sorry panjang pulak kali ni ~ dalam mood ' menaip ' bah nii . huhuhu ..

shaa pikaa's Stories 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home