Tuesday 8 November 2011

Blog-Blog Followers Pikaa ! !


HAI ! Little Pikaa disini ! =D hah ! harini pika nak promote blog-blog followers pika yang baik lagi comel lagi peramah lagi friendly ! so kepada korang-korang yang suka walking sana walking sini blog orang , silalah visit smua followers pika nii (= tak menyesal ~ percayaaaalah ohh ~ kepada korang yang nak pika promote blog-blog korang , silakanlah follow pika yerr (=

mempunyai gaya Blog yang unik dan amazing . tidak lupa , Simple !
with gray , black & white colours. Si jejaka yang peramah dan baik. visit lah apa lagi ! =D
Apit )

gaya yang simple, dan full of japanese . I think this cutey girl like japan japan kot ? heee ~
Blog yang sangat girly , dipenuhi dengan Pink colour ! =D
Lily )

Blog yang berwarna kehitam-hitaman, dan dihiasi dengan background yang berkelip-kelipan ! Nur Syariza Natasya yang asyik digelar dengan nama panggilan Syariza , Natasya , Riza , Tasya or Sya ini sentiasa berkongsi nota-nota mengenai hal-hal yang berguna buat bloggers dan readers semua ! 
Syariza )

seorang yang peramah , baik hati , nakal dan suka sakat Pika ! inilah dia , si jejaka yang menggelar dirinya sebagai Lollypop Boyz ! Nama penuh iaitu Zainick Abdul Malik dan nama manja pula Zainick =b mempunyai gaya yang unik dan terlalu obses dengan K-PoP blablabla ~
Zainick )

si PriaPelik yang bernama Safwan (memang pelik pon) . Nama diberi oleh sang ayah dan ibunya Safwan Ibrahim, nama manja Saf or Wan. Blog yang dipenuhi dengan warna langit atau warna laut cantik, iaitu warna Biru. 
Safwan )

Si gadis yang cute miut terbiut-biut bernama Iffah Nadhirah. Nama yang sentiasa dijerit iaitu Fifi.
Best Friend Pikaa ^_^ seseorang yang terlalu cintakan sang DOMOKUN (=
FiFi )

dilahirkan pada 01.May.1996 , iaitu seseorang yang digelar Fynaz =D mempunyai blog yang unik dan cantekkkkk giler ! Backgroung yang sungguh amazing dan simple but perfect . Menggelar dirinya sebagai GADIS MERENX di dunia blog (:
Fynaz )

seorang kaum Hawa yang sukakan akan warna Ungu , Blog yang bernama CYA IRAH ini mempunyai Blog yang simple tapi sungguh perfect . (=
Syahirah )

Menggelar dirinya sebagai Elly , dan menamakan Blognya yang sweet lagi mantap sebagai SECRET LOVER BETTER . (= mempunyai Blog yang unik dan simple . penuh dengan gambar yang lawa lagi smart ! 
Elly )

Blog yang bernama NEVERLAND ini , tuan punya badan yang bernama Nurul Aqilah . Nama manja iaitu Qyla . wujud di dunia pada 10.August.1998 . She dreams wanna go to Makkah, same like me Qyla ^___^ mempunyai Blog yang simple dan perfect ! dipenuhi dengan warna kekayu-kayuan kelabu buan ~ hehehehe .
Qyla )

p/s : sila tekan Nama yang COMEL itu dalam kurungan yerr ! ^___^ then automatik korang akan masuk kedalam blog mereka . HAVE FUN !




2 Comments:

At 8 November 2011 at 04:06 , Blogger kukiskacangmerah said...

adoy..malu seyh..
btw, thanks :3

 
At 10 November 2011 at 23:49 , Blogger =,=' said...

haha . takyah malu ! =D most welcome ^_^

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home